M. BİRSEL Et Al. , "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi," In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , İstanbul: Detay, 2012, pp.135-148.
BİRSEL, M. Et Al. Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi. 2012. In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, İstanbul, 135-148.
BİRSEL, M., BÖRÜ, M. D., İSLAMOĞLU, G., & YURTKORU, E. S., (2012). Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi. 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri (pp.135-148), İstanbul: Detay.
BİRSEL, MELEK Et Al. "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi." In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , 135-148. İstanbul: Detay, 2012
BİRSEL, MELEK Et Al. "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi." 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, 2012, pp.135-148.
BİRSEL, M. Et Al. (2012) "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi", 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri . İstanbul: Detay.
@bookchapter{bookchapter, author ={MELEK BİRSEL Et Al. }, chaptertitle={Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi}, booktitle={ 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri}, publisher={Detay}, city={İstanbul},year={2012} }