C. GÜREL Et Al. , "Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları," Journal of Human Sciences , vol.13, no.2, pp.2804, 2016
GÜREL, C. Et Al. 2016. Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları. Journal of Human Sciences , vol.13, no.2 , 2804.
GÜREL, C., OLGUN, H., & ARSLAN, A., (2016). Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları. Journal of Human Sciences , vol.13, no.2, 2804.
GÜREL, CEM, HAKAN OLGUN, And AHMET ARSLAN. "Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları," Journal of Human Sciences , vol.13, no.2, 2804, 2016
GÜREL, CEM Et Al. "Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları." Journal of Human Sciences , vol.13, no.2, pp.2804, 2016
GÜREL, C. OLGUN, H. And ARSLAN, A. (2016) . "Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları." Journal of Human Sciences , vol.13, no.2, p.2804.
@article{article, author={CEM GÜREL Et Al. }, title={Fizik dersinde öğrencilerin akıllı tahta kullanımı ile ilgili algıları}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={2804} }