M. K. DURU Et Al. , "Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi," Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33, pp.25-44, 2011
DURU, M. K. Et Al. 2011. Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33 , 25-44.
DURU, M. K., DEMİR KAÇAN, S., ÖNEN, F., & BENZER, E., (2011). Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33, 25-44.
DURU, MEHMET Et Al. "Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi," Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33, 25-44, 2011
DURU, MEHMET K. Et Al. "Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi." Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33, pp.25-44, 2011
DURU, M. K. Et Al. (2011) . "Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi." Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.33, pp.25-44.
@article{article, author={MEHMET KÜRŞAD DURU Et Al. }, title={Sorgulamaya dayalı laboratuar uygulamalarının öğretmen adaylarının laboratuar algısına, tutumuna ve bilimsel süreç becerilerine etkisi}, journal={Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={25-44} }