S. KUH AKGÜN Et Al. , "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65, pp.260-287, 2023
KUH AKGÜN, S. Et Al. 2023. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65 , 260-287.
KUH AKGÜN, S., KARAASLAN, Ö., & ŞENGÜL ERDEM, H., (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65, 260-287.
KUH AKGÜN, SEMRA, ÖZCAN KARAASLAN, And HATİCE ŞENGÜL ERDEM. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65, 260-287, 2023
KUH AKGÜN, SEMRA K. Et Al. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65, pp.260-287, 2023
KUH AKGÜN, S. KARAASLAN, Ö. And ŞENGÜL ERDEM, H. (2023) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.65, pp.260-287.
@article{article, author={SEMRA KUH AKGÜN Et Al. }, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={260-287} }