Y. KUŞAY, "İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar," Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-33, 2017
KUŞAY, Y. 2017. İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar. Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1 , 23-33.
KUŞAY, Y., (2017). İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar. Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1, 23-33.
KUŞAY, YELİZ. "İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar," Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1, 23-33, 2017
KUŞAY, YELİZ. "İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar." Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-33, 2017
KUŞAY, Y. (2017) . "İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar." Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi , vol.1, no.1, pp.23-33.
@article{article, author={YELİZ KUŞAY}, title={İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar}, journal={Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi}, year=2017, pages={23-33} }