F. PINARBAŞI And C. AYSUNA TÜRKYILMAZ, "Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.," Business and Social Science , 2017
PINARBAŞI, F. And AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. 2017. Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.. Business and Social Science .
PINARBAŞI, F., & AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., (2017). Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.. Business and Social Science .
PINARBAŞI, FATİH, And CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ. "Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.," Business and Social Science , 2017
PINARBAŞI, FATİH And AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA A. . "Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.." Business and Social Science , 2017
PINARBAŞI, F. And AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. (2017) . "Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.." Business and Social Science .
@article{article, author={FATİH PINARBAŞI And author={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ}, title={Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.}, journal={Business and Social Science}, year=2017}