F. ÖNEN ÖZTÜRK, "Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, pp.843-868, 2013
ÖNEN ÖZTÜRK, F. 2013. Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6 , 843-868.
ÖNEN ÖZTÜRK, F., (2013). Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, 843-868.
ÖNEN ÖZTÜRK, FATMA. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, 843-868, 2013
ÖNEN ÖZTÜRK, FATMA Ö. . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, pp.843-868, 2013
ÖNEN ÖZTÜRK, F. (2013) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, pp.843-868.
@article{article, author={FATMA ÖNEN ÖZTÜRK}, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının aktivite temelli bilimin doğası öğretimine yönelik görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013, pages={843-868} }