M. YURDATAPAN Et Al. , "Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1, pp.1623-1640, 2013
YURDATAPAN, M. Et Al. 2013. Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1 , 1623-1640.
YURDATAPAN, M., GÜVEN, İ., & ŞAHİN, F., (2013). Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1, 1623-1640.
YURDATAPAN, MEHTAP, İLKNUR GÜVEN, And FATMA ŞAHİN. "Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1, 1623-1640, 2013
YURDATAPAN, MEHTAP Et Al. "Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1, pp.1623-1640, 2013
YURDATAPAN, M. GÜVEN, İ. And ŞAHİN, F. (2013) . "Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." The Journal Of Academic Social Science Studies. , vol.6, no.1, pp.1623-1640.
@article{article, author={MEHTAP YILDIRIM Et Al. }, title={Fen Ve Teknoloji Dersinde Proje Tabanlı Öğretimin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={The Journal Of Academic Social Science Studies.}, year=2013, pages={1623-1640} }