Z. AYDEMİR Et Al. , "KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ," Journal of International Social Research , vol.10, pp.629-640, 2017
AYDEMİR, Z. Et Al. 2017. KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ. Journal of International Social Research , vol.10 , 629-640.
AYDEMİR, Z., SAKIZ, G., DOĞAN, M. C., & AŞICI, M., (2017). KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ. Journal of International Social Research , vol.10, 629-640.
AYDEMİR, ZEYNEP Et Al. "KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ," Journal of International Social Research , vol.10, 629-640, 2017
AYDEMİR, ZEYNEP Et Al. "KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ." Journal of International Social Research , vol.10, pp.629-640, 2017
AYDEMİR, Z. Et Al. (2017) . "KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ." Journal of International Social Research , vol.10, pp.629-640.
@article{article, author={ZEYNEP AYDEMİR Et Al. }, title={KADEMELİ SORUMLULUK AKTARIMI MODELİ KULLANILARAK ÖĞRETİLEN İNTERNETTE ARAMA-ANLAMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN YANSITICI DÜŞÜNME EYLEMLERİ}, journal={Journal of International Social Research}, year=2017, pages={629-640} }