T. E. Soyaltın And C. Aysuna Türkyılmaz, "Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi," Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.107-108, 2021
Soyaltın, T. E. And Aysuna Türkyılmaz, C. 2021. Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi. Global Business Research Congress , (İstanbul, Turkey), 107-108.
Soyaltın, T. E., & Aysuna Türkyılmaz, C., (2021). Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi . Global Business Research Congress (pp.107-108). İstanbul, Turkey
Soyaltın, Tuğçe, And CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ. "Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi," Global Business Research Congress, İstanbul, Turkey, 2021
Soyaltın, Tuğçe E. And Aysuna Türkyılmaz, CEYDA A. . "Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.107-108, 2021
Soyaltın, T. E. And Aysuna Türkyılmaz, C. (2021) . "Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.107-108.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tuğçe Ezgi Soyaltın And author={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ}, title={Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi}, congress name={Global Business Research Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2021}, pages={107-108} }