A. ERGEN Et Al. , "Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar," In Masamızda Marka Sohbetleri 2 , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018, pp.235-259.
ERGEN, A. Et Al. Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar. 2018. In Masamızda Marka Sohbetleri 2 , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 235-259.
ERGEN, A., YAVUZALP MARANGOZ, A., ÖZÇELİK, A. B., TELCİ, E. E., ARIKAN, E., BOZKURT BEKOĞLU, F., ... ARSLAN, F. M.(2018). Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar. Masamızda Marka Sohbetleri 2 (pp.235-259), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
ERGEN, AHU Et Al. "Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar." In Masamızda Marka Sohbetleri 2 , 235-259. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018
ERGEN, AHU Et Al. "Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar." Masamızda Marka Sohbetleri 2 , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018, pp.235-259.
ERGEN, A. Et Al. (2018) "Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar", Masamızda Marka Sohbetleri 2 . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={AHU ERGEN Et Al. }, chaptertitle={Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar}, booktitle={ Masamızda Marka Sohbetleri 2}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2018} }