G. KELEMCİ SCHNEİDER Et Al. , "Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma," In Sosyal Araştırmalar , Beşköprü Publication, 2017, pp.171-198.
KELEMCİ SCHNEİDER, G. Et Al. Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma. 2017. In Sosyal Araştırmalar , Beşköprü Publication, 171-198.
KELEMCİ SCHNEİDER, G., GÜSAN, G., KARAPINAR, E., & Hazır, O., (2017). Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Araştırmalar (pp.171-198), Beşköprü Publication.
KELEMCİ SCHNEİDER, GÜLPINAR Et Al. "Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma." In Sosyal Araştırmalar , 171-198. Beşköprü Publication, 2017
KELEMCİ SCHNEİDER, GÜLPINAR Et Al. "Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma." Sosyal Araştırmalar , Beşköprü Publication, 2017, pp.171-198.
KELEMCİ SCHNEİDER, G. Et Al. (2017) "Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma", Sosyal Araştırmalar . Beşköprü Publication.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLPINAR KELEMCİ Et Al. }, chaptertitle={Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ Sosyal Araştırmalar}, publisher={Beşköprü Publication}, city={},year={2017} }