Ö. BİÇER, "Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu," In Kapitalizmi Anlamak , Ankara: Dipnot, 2006, pp.333-347.
BİÇER, Ö. Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu. 2006. In Kapitalizmi Anlamak , Dipnot, Ankara, 333-347.
BİÇER, Ö., (2006). Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu. Kapitalizmi Anlamak (pp.333-347), Ankara: Dipnot.
BİÇER, ÖZGÜN. "Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu." In Kapitalizmi Anlamak , 333-347. Ankara: Dipnot, 2006
BİÇER, ÖZGÜN. "Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu." Kapitalizmi Anlamak , Dipnot, 2006, pp.333-347.
BİÇER, Ö. (2006) "Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu", Kapitalizmi Anlamak . Ankara: Dipnot.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖZGÜN BİÇER}, chaptertitle={Yanılsamalar Alanı OLarak Tüketim Toplumu}, booktitle={ Kapitalizmi Anlamak}, publisher={Dipnot}, city={Ankara},year={2006} }