H. AYDENİZ, "Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme," Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi , vol.1, İstanbul, Turkey, pp.284-297, 2015
AYDENİZ, H. 2015. Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme. Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi , (İstanbul, Turkey), 284-297.
AYDENİZ, H., (2015). Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme . Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi (pp.284-297). İstanbul, Turkey
AYDENİZ, HEDİYETULLAH. "Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme," Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, İstanbul, Turkey, 2015
AYDENİZ, HEDİYETULLAH. "Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme." Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi , İstanbul, Turkey, pp.284-297, 2015
AYDENİZ, H. (2015) . "Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme." Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi , İstanbul, Turkey, pp.284-297.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HEDİYETULLAH AYDENİZ}, title={Bir İmkan ve Meydan Okuma Olarak Medya ve İletişim Türkiye de Din Hizmetleri ve Dini Bilgi Alanı Özelinde Bir Değerlendirme}, congress name={Medya ve Din Sempozyumu, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2015}, pages={284-297} }