D. Erşen Et Al. , "Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma," İleti-ş-im , no.32, pp.163-197, 2020
Erşen, D. Et Al. 2020. Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. İleti-ş-im , no.32 , 163-197.
Erşen, D., Karabıyık, N., & Öztek, M. Y., (2020). Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. İleti-ş-im , no.32, 163-197.
Erşen, Dilara, NEVİN KARABIYIK YERDEN, And Mehmet Yaman Öztek. "Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma," İleti-ş-im , no.32, 163-197, 2020
Erşen, Dilara Et Al. "Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." İleti-ş-im , no.32, pp.163-197, 2020
Erşen, D. Karabıyık, N. And Öztek, M. Y. (2020) . "Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma." İleti-ş-im , no.32, pp.163-197.
@article{article, author={Dilara Erşen Et Al. }, title={Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma}, journal={İleti-ş-im}, year=2020, pages={163-197} }