M. KARADENİZ And İ. KOCAMAZ, "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi," Bor Conference , vol.6, Karabük, Turkey, pp.95-107, 2018
KARADENİZ, M. And KOCAMAZ, İ. 2018. Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi. Bor Conference , (Karabük, Turkey), 95-107.
KARADENİZ, M., & KOCAMAZ, İ., (2018). Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi . Bor Conference (pp.95-107). Karabük, Turkey
KARADENİZ, MUSTAFA, And İLKE KOCAMAZ. "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi," Bor Conference, Karabük, Turkey, 2018
KARADENİZ, MUSTAFA And KOCAMAZ, İLKE. "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi." Bor Conference , Karabük, Turkey, pp.95-107, 2018
KARADENİZ, M. And KOCAMAZ, İ. (2018) . "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi." Bor Conference , Karabük, Turkey, pp.95-107.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA KARADENİZ And author={İLKE KOCAMAZ}, title={Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutumlarına Etkisi}, congress name={Bor Conference}, city={Karabük}, country={Turkey}, year={2018}, pages={95-107} }