T. KARA, "İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması," In Yeni Medya Ve , İstanbul: Anahtar Kitaplar, 2012, pp.429-449.
KARA, T. İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması. 2012. In Yeni Medya Ve , Anahtar Kitaplar, İstanbul, 429-449.
KARA, T., (2012). İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması. Yeni Medya Ve (pp.429-449), İstanbul: Anahtar Kitaplar.
KARA, TOLGA. "İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması." In Yeni Medya Ve , 429-449. İstanbul: Anahtar Kitaplar, 2012
KARA, TOLGA. "İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması." Yeni Medya Ve , Anahtar Kitaplar, 2012, pp.429-449.
KARA, T. (2012) "İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması", Yeni Medya Ve . İstanbul: Anahtar Kitaplar.
@bookchapter{bookchapter, author ={TOLGA KARA}, chaptertitle={İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması}, booktitle={ Yeni Medya Ve}, publisher={Anahtar Kitaplar}, city={İstanbul},year={2012} }