B. Oturaklı And Ö. Karaaslan, "Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.557-578, 2022
Oturaklı, B. And Karaaslan, Ö. 2022. Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2 , 557-578.
Oturaklı, B., & Karaaslan, Ö., (2022). Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 557-578.
Oturaklı, Bahattin, And ÖZCAN KARAASLAN. "Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 557-578, 2022
Oturaklı, Bahattin And Karaaslan, ÖZCAN. "Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.557-578, 2022
Oturaklı, B. And Karaaslan, Ö. (2022) . "Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.557-578.
@article{article, author={Bahattin Oturaklı And author={ÖZCAN KARAASLAN}, title={Sözel Davranış Yaklaşımının Down Sendromlu Çocukların Tersine Söz İçi Becerilerini Edinimi Üzerindeki Etkililiği}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={557-578} }