A. ÖZDOĞRU Et Al. , "Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi," GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22, pp.114-135, 2020
ÖZDOĞRU, A. Et Al. 2020. Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi. GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22 , 114-135.
ÖZDOĞRU, A., Gökalp, M. Y., & Kuşçu, H., (2020). Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi. GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22, 114-135.
ÖZDOĞRU, ASİL, Mehmet Yunus Gökalp, And Hümeyra Kuşçu. "Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi," GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22, 114-135, 2020
ÖZDOĞRU, ASİL Et Al. "Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi." GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22, pp.114-135, 2020
ÖZDOĞRU, A. Gökalp, M. Y. And Kuşçu, H. (2020) . "Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi." GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.8, no.22, pp.114-135.
@article{article, author={ASİL ÖZDOĞRU Et Al. }, title={Devasa Çok Oyunculu Çevrimiçi Rol Yapma Oyunlarının Takım Çalışma ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi}, journal={GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2020, pages={114-135} }