S. Y. Güney And M. C. DOĞAN, "Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi," Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686, 2019
Güney, S. Y. And DOĞAN, M. C. 2019. Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi. Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686 .
Güney, S. Y., & DOĞAN, M. C., (2019). Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi. Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686.
Güney, Serkan, And MİDRABİ CİHANGİR DOĞAN. "Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi," Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686, 2019
Güney, Serkan Y. And DOĞAN, MİDRABİ C. . "Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi." Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686, 2019
Güney, S. Y. And DOĞAN, M. C. (2019) . "Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi." Azerbaijan Journal of Educational Studies , vol.1, no.686.
@article{article, author={Serkan Yaşar Güney And author={MİDRABİ CİHANGİR DOĞAN}, title={Storyline yaklaşımının akademik başarı ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkisi}, journal={Azerbaijan Journal of Educational Studies}, year=2019}