F. YAZICI And Y. KABAPINAR, "Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği," Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4, pp.156-176, 2015
YAZICI, F. And KABAPINAR, Y. 2015. Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği. Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4 , 156-176.
YAZICI, F., & KABAPINAR, Y., (2015). Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği. Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4, 156-176.
YAZICI, FATİH, And YÜCEL KABAPINAR. "Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği," Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4, 156-176, 2015
YAZICI, FATİH And KABAPINAR, YÜCEL. "Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği." Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4, pp.156-176, 2015
YAZICI, F. And KABAPINAR, Y. (2015) . "Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği." Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.4, pp.156-176.
@article{article, author={FATİH YAZICI And author={YÜCEL KABAPINAR}, title={Tarih Derslerinde Farklı Becerilere Sahip Öğrencilere Aynı Ders Kitaplarını Sunmak Ne Derece Adildir Heinemann Yayınevi Örneği}, journal={Türk Tarih Eğitimi Dergisi}, year=2015, pages={156-176} }