D. BALAK And G. SAKIZ, "Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi," International Teacher Education and Accreditation Congress , İstanbul, Turkey, pp.143-145, 2017
BALAK, D. And SAKIZ, G. 2017. Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi. International Teacher Education and Accreditation Congress , (İstanbul, Turkey), 143-145.
BALAK, D., & SAKIZ, G., (2017). Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi . International Teacher Education and Accreditation Congress (pp.143-145). İstanbul, Turkey
BALAK, DERYA, And GÖNÜL SAKIZ. "Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi," International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Turkey, 2017
BALAK, DERYA And SAKIZ, GÖNÜL. "Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi." International Teacher Education and Accreditation Congress , İstanbul, Turkey, pp.143-145, 2017
BALAK, D. And SAKIZ, G. (2017) . "Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi." International Teacher Education and Accreditation Congress , İstanbul, Turkey, pp.143-145.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DERYA BALAK And author={GÖNÜL SAKIZ}, title={Duygusal zekâ öğretmen eğitiminde yer almalı mıdır?Öğrenme ortamlarında duygusal zekânın yeri ve akran zorbalığı ile ilişkisi}, congress name={International Teacher Education and Accreditation Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={143-145} }