C. Aysuna Türkyılmaz, "Fuar Lojistiği," In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , İstanbul: Sokak yayın Grubu, 2019, pp.82-97.
Aysuna Türkyılmaz, C. Fuar Lojistiği. 2019. In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak yayın Grubu, İstanbul, 82-97.
Aysuna Türkyılmaz, C., (2019). Fuar Lojistiği. Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam (pp.82-97), İstanbul: Sokak yayın Grubu.
Aysuna Türkyılmaz, CEYDA. "Fuar Lojistiği." In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , 82-97. İstanbul: Sokak yayın Grubu, 2019
Aysuna Türkyılmaz, CEYDA A. . "Fuar Lojistiği." Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak yayın Grubu, 2019, pp.82-97.
Aysuna Türkyılmaz, C. (2019) "Fuar Lojistiği", Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam . İstanbul: Sokak yayın Grubu.
@bookchapter{bookchapter, author ={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ}, chaptertitle={Fuar Lojistiği}, booktitle={ Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam}, publisher={Sokak yayın Grubu}, city={İstanbul},year={2019} }