S. Pirtini And R. A. Yılmaz, "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma," 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ , Afyonkarahisar, Turkey, pp.153-170, 2002
Pirtini, S. And Yılmaz, R. A. 2002. İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma. 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ , (Afyonkarahisar, Turkey), 153-170.
Pirtini, S., & Yılmaz, R. A., (2002). İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma . 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ (pp.153-170). Afyonkarahisar, Turkey
Pirtini, SERDAR, And Rasime Ayhan Yılmaz. "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma," 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ, Afyonkarahisar, Turkey, 2002
Pirtini, SERDAR And Yılmaz, Rasime A. . "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma." 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ , Afyonkarahisar, Turkey, pp.153-170, 2002
Pirtini, S. And Yılmaz, R. A. (2002) . "İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma." 7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ , Afyonkarahisar, Turkey, pp.153-170.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERDAR PİRTİNİ And author={Rasime Ayhan Yılmaz}, title={İşletmelerde Rekabet Avantajı Yaratması Açısından Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin (CRM) Esasları ve Strateji Oluşturma}, congress name={7.ULUS PAZARLAMA KONGRESİ}, city={Afyonkarahisar}, country={Turkey}, year={2002}, pages={153-170} }