S. Koçak Et Al. , "Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.597-625, 2020
Koçak, S. Et Al. 2020. Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2 , 597-625.
Koçak, S., Çelik, M., & Varol, E., (2020). Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, 597-625.
Koçak, Sevinç, Merve Çelik, And ERDEM VAROL. "Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, 597-625, 2020
Koçak, Sevinç Et Al. "Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.597-625, 2020
Koçak, S. Çelik, M. And Varol, E. (2020) . "Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.597-625.
@article{article, author={Sevinç Koçak Et Al. }, title={Dijital Ortamda Marka İmaj Transferi Ve İtibar Göstergeleri: Rolex-Roger Federer Örneği}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)}, year=2020, pages={597-625} }