S. Güdüm, "TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Ankara: Gece Kitaplığı, 2020, pp.467-480.
Güdüm, S. TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ. 2020. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Gece Kitaplığı, Ankara, 467-480.
Güdüm, S., (2020). TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar (pp.467-480), Ankara: Gece Kitaplığı.
Güdüm, SİNEM. "TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , 467-480. Ankara: Gece Kitaplığı, 2020
Güdüm, SİNEM. "TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Gece Kitaplığı, 2020, pp.467-480.
Güdüm, S. (2020) "TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar . Ankara: Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={SİNEM GÜDÜM}, chaptertitle={TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={Ankara},year={2020} }