M. Ataman And Y. KABAPINAR, "Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.94-114, 2012
Ataman, M. And KABAPINAR, Y. 2012. Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1 , 94-114.
Ataman, M., & KABAPINAR, Y., (2012). Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, 94-114.
Ataman, Meltem, And YÜCEL KABAPINAR. "Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, 94-114, 2012
Ataman, Meltem And KABAPINAR, YÜCEL. "Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.94-114, 2012
Ataman, M. And KABAPINAR, Y. (2012) . "Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, pp.94-114.
@article{article, author={Meltem Ataman And author={YÜCEL KABAPINAR}, title={Sosyal Bilgiler 4 5 Sınıf Programlarındaki Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanılma Nedenleri ve UygulamalarınYeterliliği}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={94-114} }