G. KELEMCİ And E. KARAPINAR, "Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği," International Conference on Turkey and Turkish Studies , 2016
KELEMCİ, G. And KARAPINAR, E. 2016. Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği. International Conference on Turkey and Turkish Studies .
KELEMCİ, G., & KARAPINAR, E., (2016). Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği . International Conference on Turkey and Turkish Studies
KELEMCİ, GÜLPINAR, And EKİN KARAPINAR. "Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği," International Conference on Turkey and Turkish Studies, 2016
KELEMCİ, GÜLPINAR And KARAPINAR, EKİN. "Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği." International Conference on Turkey and Turkish Studies , 2016
KELEMCİ, G. And KARAPINAR, E. (2016) . "Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği." International Conference on Turkey and Turkish Studies .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={EKİN KARAPINAR}, title={Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği}, congress name={International Conference on Turkey and Turkish Studies}, city={}, country={}, year={2016}}