S. S. ŞAHENK ERKAN, "Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi," In Alan Eğitimi , Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2019, pp.145-157.
ŞAHENK ERKAN, S. S. Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi. 2019. In Alan Eğitimi , Akademisyen Yayınevi, Ankara, 145-157.
ŞAHENK ERKAN, S. S., (2019). Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi. Alan Eğitimi (pp.145-157), Ankara: Akademisyen Yayınevi.
ŞAHENK ERKAN, SENEM. "Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi." In Alan Eğitimi , 145-157. Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2019
ŞAHENK ERKAN, SENEM S. . "Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi." Alan Eğitimi , Akademisyen Yayınevi, 2019, pp.145-157.
ŞAHENK ERKAN, S. S. (2019) "Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi", Alan Eğitimi . Ankara: Akademisyen Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SENEM SEDA ŞAHENK}, chaptertitle={Yükseköğretimde Fransızca Eğitimine Yönelik Yeni Bir Yöntemin Değerlendirilmesi: Dilsel Farkındalık Yöntemi}, booktitle={ Alan Eğitimi}, publisher={Akademisyen Yayınevi}, city={Ankara},year={2019} }