T. KARA, "Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri," ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , pp.109-122, 2005
KARA, T. 2005. Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri. ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 109-122.
KARA, T., (2005). Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri. ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 109-122.
KARA, TOLGA. "Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri," ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 109-122, 2005
KARA, TOLGA. "Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri." ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , pp.109-122, 2005
KARA, T. (2005) . "Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri." ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , pp.109-122.
@article{article, author={TOLGA KARA}, title={Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri}, journal={ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI}, year=2005, pages={109-122} }