M. YILDIRIM, "Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi," ISNITE 2013 , Ankara, Turkey, 2013
YILDIRIM, M. 2013. Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi. ISNITE 2013 , (Ankara, Turkey).
YILDIRIM, M., (2013). Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi . ISNITE 2013, Ankara, Turkey
YILDIRIM, MEHTAP. "Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi," ISNITE 2013, Ankara, Turkey, 2013
YILDIRIM, MEHTAP. "Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi." ISNITE 2013 , Ankara, Turkey, 2013
YILDIRIM, M. (2013) . "Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi." ISNITE 2013 , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHTAP YILDIRIM}, title={Probleme Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Özgüvenine ve Öz Yeterliliğine Etkisi}, congress name={ISNITE 2013}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2013}}