Y. KUŞAY, "Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.379, 2017
KUŞAY, Y. 2017. Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2 , 379.
KUŞAY, Y., (2017). Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 379.
KUŞAY, YELİZ. "Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 379, 2017
KUŞAY, YELİZ. "Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.379, 2017
KUŞAY, Y. (2017) . "Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, p.379.
@article{article, author={YELİZ KUŞAY}, title={Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2017, pages={379} }