C. Baumgarth Et Al. , "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.535-564, 2008
Baumgarth, C. Et Al. 2008. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2 , 535-564.
Baumgarth, C., KELEMCİ, G., & CERİTOĞLU, A. B., (2008). Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, 535-564.
Baumgarth, Carsten, GÜLPINAR KELEMCİ, And AYŞE BAHAR CERİTOĞLU. "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, 535-564, 2008
Baumgarth, Carsten Et Al. "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.535-564, 2008
Baumgarth, C. KELEMCİ, G. And CERİTOĞLU, A. B. (2008) . "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.535-564.
@article{article, author={Carsten Baumgarth Et Al. }, title={Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={535-564} }