M. UYDACI And S. ENE, "Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma," 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama” , Kayseri, Turkey, pp.37-46, 2003
UYDACI, M. And ENE, S. 2003. Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma. 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama” , (Kayseri, Turkey), 37-46.
UYDACI, M., & ENE, S., (2003). Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma . 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama” (pp.37-46). Kayseri, Turkey
UYDACI, MERT, And SELDA ENE. "Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma," 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama”, Kayseri, Turkey, 2003
UYDACI, MERT And ENE, SELDA. "Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma." 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama” , Kayseri, Turkey, pp.37-46, 2003
UYDACI, M. And ENE, S. (2003) . "Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma." 8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama” , Kayseri, Turkey, pp.37-46.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERT UYDACI And author={SELDA ENE}, title={Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma}, congress name={8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama”}, city={Kayseri}, country={Turkey}, year={2003}, pages={37-46} }