N. ŞENER Et Al. , "Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı , Berlin, Germany, pp.35, 2017
ŞENER, N. Et Al. 2017. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı , (Berlin, Germany), 35.
ŞENER, N., ÖZDEN, B., ESMER, E., & DOĞAN, M. C., (2017). Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı (pp.35). Berlin, Germany
ŞENER, NURCAN Et Al. "Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Germany, 2017
ŞENER, NURCAN Et Al. "Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı , Berlin, Germany, pp.35, 2017
ŞENER, N. Et Al. (2017) . "Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı , Berlin, Germany, p.35.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURCAN ŞENER Et Al. }, title={Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı}, city={Berlin}, country={Germany}, year={2017}, pages={35} }