Ş. AKYOL And F. Savaş Gün, "Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı," In Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2005, pp.25-59.
AKYOL, Ş. And Savaş Gün, F. Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı. 2005. In Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler , Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 25-59.
AKYOL, Ş., & Savaş Gün, F., (2005). Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı. Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler (pp.25-59), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
AKYOL, ŞEYDA, And Funda Savaş Gün. "Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı." In Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler , 25-59. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2005
AKYOL, ŞEYDA And Savaş Gün, Funda S. . "Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı." Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler , Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 2005, pp.25-59.
AKYOL, Ş. And Savaş Gün, F. (2005) "Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı", Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş..
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞEYDA AKYOL And author ={Funda Savaş Gün}, chaptertitle={Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı}, booktitle={ Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.}, city={İstanbul},year={2005} }