S. PİRTİNİ, "Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama," T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, S. 2003. Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama. T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2003). Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama. T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama," T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, SERDAR. "Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama." T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi , 2003
PİRTİNİ, S. (2003) . "Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama." T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Satış Özendirmede Etkili Bir Araç Olarak Insert ve Hiper Süpermarket Müşterileri Üzerinde Bir Uygulama}, journal={T.C. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler (Hakemli) Dergisi}, year=2003}