A. KAPTANOĞLU Et Al. , "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi," 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi , Turkey, 2012
KAPTANOĞLU, A. Et Al. 2012. Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi. 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi , (Turkey).
KAPTANOĞLU, A., ÇALIK, K. B., & ZENGİN, O., (2012). Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi . 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi, Turkey
KAPTANOĞLU, AYŞEGÜL, KEVSER BURCU TÜMERDEM ÇALIK, And ORHAN ZENGİN. "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi," 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi, Turkey, 2012
KAPTANOĞLU, AYŞEGÜL Et Al. "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi." 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi , Turkey, 2012
KAPTANOĞLU, A. ÇALIK, K. B. And ZENGİN, O. (2012) . "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi." 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL KAPTANOĞLU Et Al. }, title={Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikâyetlerinin Analizi}, congress name={10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2012}}