Z. N. Baysal, "Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi," 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.966-974, 2009
Baysal, Z. N. 2009. Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi. 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Eskişehir, Turkey), 966-974.
Baysal, Z. N., (2009). Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi . 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.966-974). Eskişehir, Turkey
Baysal, ZELİHA. "Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi," 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 2009
Baysal, ZELİHA N. . "Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi." 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.966-974, 2009
Baysal, Z. N. (2009) . "Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi." 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.966-974.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZELİHA NURDAN BAYSAL}, title={Projeye Dayalı Öğrenme nin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerin Görsel Sunu Uygulamasına Etkisi}, congress name={8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2009}, pages={966-974} }