Ö. Ö. Köse Et Al. , "WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi," ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2, pp.179-207, 2021
Köse, Ö. Ö. Et Al. 2021. WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi. ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2 , 179-207.
Köse, Ö. Ö., Bayram, H., & Benzer, E., (2021). WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi. ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2, 179-207.
Köse, Özge, HALE BAYRAM, And ELİF BENZER. "WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi," ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2, 179-207, 2021
Köse, Özge Ö. Et Al. "WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi." ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2, pp.179-207, 2021
Köse, Ö. Ö. Bayram, H. And Benzer, E. (2021) . "WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi." ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE) , vol.5, no.2, pp.179-207.
@article{article, author={Özge Özdem Köse Et Al. }, title={WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi}, journal={ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE)}, year=2021, pages={179-207} }