G. Turhan And C. Yılmaz, "Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7, pp.35-46, 2007
Turhan, G. And Yılmaz, C. 2007. Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7 , 35-46.
Turhan, G., & Yılmaz, C., (2007). Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7, 35-46.
Turhan, GÜLDEN, And Cengiz Yılmaz. "Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7, 35-46, 2007
Turhan, GÜLDEN And Yılmaz, Cengiz. "Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7, pp.35-46, 2007
Turhan, G. And Yılmaz, C. (2007) . "Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.7, pp.35-46.
@article{article, author={GÜLDEN TURHAN And author={Cengiz Yılmaz}, title={Marka Yayma Stratejisinde Tutum Transferini Etkileyen Faktörler}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2007, pages={35-46} }