B. ATALAY And S. ÇOBAN, "Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi," Social Sciences Studies Journal , 2018
ATALAY, B. And ÇOBAN, S. 2018. Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi. Social Sciences Studies Journal .
ATALAY, B., & ÇOBAN, S., (2018). Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi. Social Sciences Studies Journal .
ATALAY, BESTE, And SİBEL ÇOBAN. "Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi," Social Sciences Studies Journal , 2018
ATALAY, BESTE And ÇOBAN, SİBEL. "Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi." Social Sciences Studies Journal , 2018
ATALAY, B. And ÇOBAN, S. (2018) . "Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi." Social Sciences Studies Journal .
@article{article, author={BESTE ATALAY And author={SİBEL ÇOBAN}, title={Scaffolding Stratejileriyle Desteklenmiş Mikro Öğretim Uygulamalarının Keman Öğrencilerinin Çalgı Çalma ve Öğretmeye Yönelik Bilgi Düzeylerine Etkisi}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2018}