S. ŞENGÜL And Y. KATRANCI, "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.355-369, 2012
ŞENGÜL, S. And KATRANCI, Y. 2012. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1 , 355-369.
ŞENGÜL, S., & KATRANCI, Y., (2012). İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, 355-369.
ŞENGÜL, SARE, And YASEMİN KATRANCI. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, 355-369, 2012
ŞENGÜL, SARE And KATRANCI, YASEMİN. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.355-369, 2012
ŞENGÜL, S. And KATRANCI, Y. (2012) . "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.355-369.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={YASEMİN KATRANCI}, title={İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin “Matematik” Kavramına İlişkin Sahip Odukları Metaforlar}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={355-369} }