S. ÇIRAKOĞLU And N. O. BAKIR, "Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi," 4. International Academic Research For Sustainability , İstanbul, Turkey, 2023
ÇIRAKOĞLU, S. And BAKIR, N. O. 2023. Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi. 4. International Academic Research For Sustainability , (İstanbul, Turkey).
ÇIRAKOĞLU, S., & BAKIR, N. O., (2023). Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi . 4. International Academic Research For Sustainability, İstanbul, Turkey
ÇIRAKOĞLU, SENA, And NURETTİN OZAN BAKIR. "Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi," 4. International Academic Research For Sustainability, İstanbul, Turkey, 2023
ÇIRAKOĞLU, SENA And BAKIR, NURETTİN O. . "Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi." 4. International Academic Research For Sustainability , İstanbul, Turkey, 2023
ÇIRAKOĞLU, S. And BAKIR, N. O. (2023) . "Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi." 4. International Academic Research For Sustainability , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SENA ÇIRAKOĞLU And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={Algılanan Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerine İlişkin Tüketici Algısının Marka Denkliğine Etkisi: Getir Etkisi}, congress name={4. International Academic Research For Sustainability}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2023}}