O. ÜRPER Et Al. , "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi," Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi , 2006
ÜRPER, O. Et Al. 2006. Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi. Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi .
ÜRPER, O., Uslusoy, B., Şahinoğlu, Z., & Panayırcı, C. U., (2006). Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi . Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi
ÜRPER, OSMAN Et Al. "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi," Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi, 2006
ÜRPER, OSMAN Et Al. "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi." Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi , 2006
ÜRPER, O. Et Al. (2006) . "Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi." Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={OSMAN ÜRPER Et Al. }, title={Global Anlamda Eşcinsel Tüketim Pazarının Oluşumu ve Reklamların Etkisi}, congress name={Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları, Uluslararası İletişim Sempozyumu, Girne Amerikan Üniversitesi}, city={}, country={}, year={2006}}