M. ÇETİN And T. AKPOLAT, "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11, pp.16-37, 2017
ÇETİN, M. And AKPOLAT, T. 2017. ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11 , 16-37.
ÇETİN, M., & AKPOLAT, T., (2017). ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11, 16-37.
ÇETİN, MÜNEVVER, And TUBA AKPOLAT. "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11, 16-37, 2017
ÇETİN, MÜNEVVER And AKPOLAT, TUBA. "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11, pp.16-37, 2017
ÇETİN, M. And AKPOLAT, T. (2017) . "ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.4, no.11, pp.16-37.
@article{article, author={MÜNEVVER ÇETİN And author={TUBA AKPOLAT}, title={ÖĞRETMENLERİN ALGILARINA GÖRE YÖNETİCİLERİN STRATEJİKLİDERLİK ÖZELLİKLERİ}, journal={Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={16-37} }