T. DİRSEHAN. Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex. : Marmara Üniversitesi Yayınevi2019, pp.0
DİRSEHAN, T. 2019. Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex . Marmara Üniversitesi Yayınevi.
DİRSEHAN, T., (2019). Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex . : Marmara Üniversitesi Yayınevi.
DİRSEHAN, TAŞKIN. Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex : Marmara Üniversitesi Yayınevi, 2019
DİRSEHAN, TAŞKIN. Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex . Marmara Üniversitesi Yayınevi, 2019.
DİRSEHAN, T. (2019) Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex . 1st edn. : Marmara Üniversitesi Yayınevi.
@book{book, author={TAŞKIN DİRSEHAN}, title={Metafor Kullanımıyla Marka İmajı Ölçümü: Google ve Yandex}, publisher={Marmara Üniversitesi Yayınevi}, year={2019} }