F. Önen Öztürk And H. Bayram, "Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi," International Conference on new horizans in Education , Rome, Italy, pp.214-221, 2013
Önen Öztürk, F. And Bayram, H. 2013. Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi. International Conference on new horizans in Education , (Rome, Italy), 214-221.
Önen Öztürk, F., & Bayram, H., (2013). Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi . International Conference on new horizans in Education (pp.214-221). Rome, Italy
Önen Öztürk, FATMA, And HALE BAYRAM. "Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi," International Conference on new horizans in Education, Rome, Italy, 2013
Önen Öztürk, FATMA Ö. And Bayram, HALE. "Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi." International Conference on new horizans in Education , Rome, Italy, pp.214-221, 2013
Önen Öztürk, F. And Bayram, H. (2013) . "Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi." International Conference on new horizans in Education , Rome, Italy, pp.214-221.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ÖNEN ÖZTÜRK And author={HALE BAYRAM}, title={Genel Kimya I müfredatına Entegre Edilmiş Öğretim Tasarımının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi}, congress name={International Conference on new horizans in Education}, city={Rome}, country={Italy}, year={2013}, pages={214-221} }