S. PİRTİNİ, "Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi," ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 2007
PİRTİNİ, S. 2007. Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi. ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI .
PİRTİNİ, S., (2007). Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi. ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI .
PİRTİNİ, SERDAR. "Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi," ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 2007
PİRTİNİ, SERDAR. "Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi." ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , 2007
PİRTİNİ, S. (2007) . "Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi." ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi}, journal={ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI}, year=2007}