M. AĞAOĞLU Et Al. , "Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry," Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2, pp.169-180, 2016
AĞAOĞLU, M. Et Al. 2016. Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry. Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2 , 169-180.
AĞAOĞLU, M., YURTKORU, E. S., & ŞAHİN, Y., (2016). Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry. Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2, 169-180.
AĞAOĞLU, MUSTAFA, EMİNE SERRA YURTKORU, And YUSUF ŞAHİN. "Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry," Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2, 169-180, 2016
AĞAOĞLU, MUSTAFA Et Al. "Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry." Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2, pp.169-180, 2016
AĞAOĞLU, M. YURTKORU, E. S. And ŞAHİN, Y. (2016) . "Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry." Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.2, pp.169-180.
@article{article, author={MUSTAFA AĞAOĞLU Et Al. }, title={Exploring the Factors Affecting Purchase Intention in Music Industry}, journal={Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi}, year=2016, pages={169-180} }